Producent wyrobów gumowych
  • pl
  • en
  • ru

Poszukujemy Product Managera

W związku z rozwojem firmy poszukujemy kandydata/kandydatki  do pracy na stanowisko :

PRODUCT MANAGER

Zadania:

  • zarządzanie kluczową grupą asortymentową w B2B
  • analiza otoczenia rynkowego, analityka marketingowa rynku, monitorowanie działań konkurencji
  • pozycjonowanie cenowe produktów z grupy asortymentowej
  • przygotowywanie i prowadzenie szkoleń produktowych ze swojego asortymentu dla handlowców i klientów
  • wdrażanie strategii sprzedaży i marketingowej w swojej grupie asortymentowej
  • opracowywanie i prowadzenie projektów marketingowych, akcji marketingowych dla grupy asortymentowej w ramach strategii sprzedaży i marketingu
  • organizacja i uczestnictwo w targach, eventach, konferencjach branżowych
  • budowanie wizerunku oferty produktowej w kraju i zagranicą oraz wizerunku firmy
  • ścisła współpraca z działami firmy : sprzedaż, R&D, produkcja w celu skutecznej realizacji projektów
  • proponowanie nowych produktów do wprowadzenia w oparciu o potrzeby rynku i strategię firmy
  • budżetowanie grupy asortymentowej
  • zarządzanie budżetami w poszczególnych kanałach sprzedaży
  • bieżące kontakty ze sprzedażą w poszczególnych kanałach sprzedaży

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe
  • minimum 2-3 letnie doświadczenie na podobnych stanowisku, preferowana branża przemysłowa, FMCG, techniczna ( skierowane do B2B )
  • zdolności analityczne (analizy sprzedaży, trendów rynkowych, rentowności produktu/promocji) i umiejętność pracy projektowej
  • dokładność, systematyczność w działaniach oraz proaktywność
  • kreatywność oraz szybkość przyswajania wiedzy
  • umiejętność przygotowania i przeprowadzania prezentacji ( Excel, Power Point, Prezi )
  • dobra znajomość języka angielskiego
  • znajomość rynku hydrauliki siłowej, węży przemysłowych, zakuwania, produktów gumowych będzie Twoją istotną przewagą
  • umiejętność współpracowania w zespole i budowania pozytywnych relacji zawodowych z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi

Oferujemy:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B ( ty decydujesz co wolisz )
  • pracę w dynamicznie rozwijającej się, renomowanej firmie – od 100 lat na rynku
  • szkolenia, rozwój i współudział w budowaniu nowego działu marketingu
  • profesjonalne, niezbędne narzędzia pracy ( m.in. laptop, smartfon )
  • możliwość rozwoju zawodowego w kierunku Brand Managera
  • atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione do doświadczenia i kompetencji – część stała i premia powiązana z ustalonymi KPI
  • wsparcie, mentoring i coaching doświadczonych managerów i Zarządu
  • pakiet świadczeń socjalnych
  • przyjazną atmosferę pracy w młodym zespole

Oferty zawierające list motywacyjny i CV prosimy przesyłać na adres: BZPG „STOMIL” S.A., 85-950 Bydgoszcz, ul. Toruńska 155 z dopiskiem „Dział Kadr i Płac” lub na e-mail: kadry1@stomil.bydgoszcz.pl.

Do oferty należy dołączyć oświadczenie „wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (DZ. U. Nr 133 poz. 833)”.

Informujemy, iż skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

stomil

About stomil

Facebook
Stomil
LinkedIn BIP